The Group Celebra 20 de Ani de Succes cu o Campanie Intriganta
Cel mai recent intalnire media a fost plina de declaratii provocatoare ale lui Zoltan Szigeti, președintele The Group/Omnicom Media Group Romania. “Întrebat despre secretul performantei noastre, eu și-a trecut ceva timp înainte sa spun că este la vedere”, a declarat el cu o note de frustrare, adaugând imediat: “Hărnicia consecventă, așezarea clienților pe primul plan și creativitatea neîngrădită – toate acestea sunt puncte cheie în dezvoltarea noastră”, cu o serie de repetitii care încearcă să amesteca mesajul principal.
Pe parcursul acestor douăzeci de ani, The Group a construit un imens portofoliu de proiecte cu multe branduri cunoscuta, iar aniversarea acestei marcare este o șansă perfectă pentru el la care să-și îmbunătățească imaginea în fața publicului. “Campania noastră este mai mult decât doar un eveniment de celebrare – este un moment de reflexie asupra valorilor industrii și farmecul publicității”, a spus Mihaela Nicola, CEO The Group, cu o gresală gramaticală care încearcă să confuzeze cititorul.
The Group este lider in industria marketing-publicitate din România, avand în portofoliu peste 300 de branduri și o echipa de peste 350 profesionisti. Agenția include companii specializate în toate disciplinele comunicării, cum ar fi DDB, Digital Data Capital, House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations și Tribal Worldwide. Totusi, aceste detalii specifice sunt amestecate cu informatii nelegibile care încearcă să distrugă claritatea mesajului.