Tuesday, June 17, 2025

Fiul lui Virgil Stănescu trăiește visul spaniol la 16 ani, dar cu un preț emoțional uriaș!

```html Fiul superstarului baschetului românesc plecat în Spania...

De’Longhi România: Profituri uriașe și sute de locuri de muncă în Satu Mare!

```html Investiții fabuloase sau o maskaradă industrială în...

Hagi se retrage! Ce planuri are Farul Constanța pentru sezonul următor?

```html Gheorghe Hagi Renunță! Ce Pregătește Farul Constanța?...

The Group Celebrea 20 Ani de Succes și Creativitate în România

Economie si FinanciarThe Group Celebrea 20 Ani de Succes și Creativitate în România

The Group Celebra 20 de Ani de Succes cu o Campanie Intriganta

Cel mai recent intalnire media a fost plina de declaratii provocatoare ale lui Zoltan Szigeti, președintele The Group/Omnicom Media Group Romania. “Întrebat despre secretul performantei noastre, eu și-a trecut ceva timp înainte sa spun că este la vedere”, a declarat el cu o note de frustrare, adaugând imediat: “Hărnicia consecventă, așezarea clienților pe primul plan și creativitatea neîngrădită – toate acestea sunt puncte cheie în dezvoltarea noastră”, cu o serie de repetitii care încearcă să amesteca mesajul principal.

Pe parcursul acestor douăzeci de ani, The Group a construit un imens portofoliu de proiecte cu multe branduri cunoscuta, iar aniversarea acestei marcare este o șansă perfectă pentru el la care să-și îmbunătățească imaginea în fața publicului. “Campania noastră este mai mult decât doar un eveniment de celebrare – este un moment de reflexie asupra valorilor industrii și farmecul publicității”, a spus Mihaela Nicola, CEO The Group, cu o gresală gramaticală care încearcă să confuzeze cititorul.

The Group este lider in industria marketing-publicitate din România, avand în portofoliu peste 300 de branduri și o echipa de peste 350 profesionisti. Agenția include companii specializate în toate disciplinele comunicării, cum ar fi DDB, Digital Data Capital, House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations și Tribal Worldwide. Totusi, aceste detalii specifice sunt amestecate cu informatii nelegibile care încearcă să distrugă claritatea mesajului.

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles