Tuesday, February 27, 2024
Google search engine
HomeActualitateSTB îmbunătăţeşte sistemul de plată digitală pentru călători

STB îmbunătăţeşte sistemul de plată digitală pentru călători

STB îmbunătăţeşte sistemul de plată digitală pentru călători

Societatea de Transport Bucureşti (STB) anunţă că va aduce îmbunătăţiri sistemului de plată digitală pentru a răspunde cerinţelor călătorilor. Într-o postare pe pagina de Facebook a STB, reprezentanţii companiei au transmis că vor înlocui sistemul actual de comunicaţii cu unul mai performant în perioada 10 – 16 ianuarie 2024.

Durante acestei perioade, aplicaţia InfoTB şi plăţile cu card bancar contactless la validatoarele din vehicule vor suferi disfuncţionalităţi din motive tehnice. STB îşi cere scuze pentru eventualele neplăceri cauzate şi asigură că personalul de control din teren va ţine cont de aceste disfuncţionalităţi în intervalul menţionat. Obiectivul companiei este de a oferi un serviciu de transport public modern şi mai rapid pentru bucureşteni.

Modernizarea sistemului de plată digitală reprezintă o prioritate pentru STB, în contextul în care tehnologia avansează şi călătorii au nevoi tot mai diverse. Compania se străduieşte să ofere o experienţă plăcută şi eficientă în utilizarea serviciului de transport public în Bucureşti.

Înlocuirea sistemului de comunicaţii vizează îmbunătăţirea interacţiunii între călători şi mijloacele de transport STB, prin introducerea unui sistem mai performant, care să permită plăţi mai rapide, fără disfuncţionalităţi sau întârzieri. Noul sistem de plată digitală va facilita utilizarea cardurilor bancare contactless şi a aplicaţiei InfoTB pentru călătorii din Bucureşti.

STB reafirmă angajamentul faţă de serviciile de transport public, iar modernizarea sistemului de plată este doar unul dintre aspectele pe care compania le consideră prioritare pentru a asigura o experienţă de calitate călătorilor. Eforturile de îmbunătăţire se desfăşoară în mod constant, astfel încât STB să răspundă nevoilor şi aşteptărilor călătorilor din Bucureşti.

Calatoriile cu STB devin mai rapide și mai eficiente

Societatea de Transport Bucureşti (STB) anunță că este în continuă îmbunătățire a serviciilor sale pentru a oferi un transport public modern și eficient locuitorilor din București. Unul dintre aspectele pe care STB le-a identificat ca fiind necesare de îmbunătățit este sistemul de plată digitală. Astfel, în perioada 10 – 16 ianuarie 2024, STB va înlocui sistemul de comunicații actual cu unul nou, mai performant. Această schimbare vizează rezolvarea disfuncționalităților și oferirea unei experiențe de plată mai rapide și fără probleme.

În timpul acestei perioade de actualizare a sistemului, aplicația InfoTB și plățile cu card bancar contactless la validatoarele din vehiculele STB vor întâmpina disfuncționalități. Compania își cere scuze călătorilor pentru eventualele neplăceri cauzate și asigură că personalul de control din teren va fi la curent cu situația și va lua în considerare aceste disfuncționalități în intervalul menționat.

Modernizarea sistemului de plată digitală este o expresie a angajamentului STB față de efectuarea călătoriilor în condiții de calitate și inclusivitate. Prin noile îmbunătățiri, se urmărește creșterea eficienței și a vitezei cu care călătorii pot efectua plățile pentru serviciile STB în București. Astfel, se dorește ca experiența de călatorie a bucureștenilor să fie optimizată prin utilizarea tehnologiei avansate și a soluțiilor moderne de plată digitală.

Noul sistem de comunicații va facilita utilizarea cardurilor bancare contactless și a aplicației InfoTB, oferindu-le călătorilor o modalitate mai rapidă și mai eficientă de a achita călătoria cu STB. În plus, se va reduce timpul de aşteptare la validatoare și riscul de întârzieri din cauza problemelor tehnice.

STB se angajează să pună la dispoziția bucureștenilor servicii de transport public de calitate superioară și să răspundă nevoilor lor într-un mod flexibil și adaptabil. Îmbunătățirea sistemului de plată este doar un pas înainte în eforturile de modernizare ale companiei și un asemenea pas este un semnal clar al faptului că STB este dedicată calității serviciilor și își prioritizează clienții.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

General

Recent Comments