Saturday, July 20, 2024
HomeActualitateNo h1 tag found

No h1 tag found

Tensiuni crescute între turiști și compania aeriană HiSky.

Firma în cauză, care oferă zboruri directe de la București la New York, se confruntă cu nemulțumiri din partea călătorilor, din cauza întârzierilor repetate ale zborurilor sale charter. Anul trecut, în sezonul estival, au existat probleme similare în legătură cu HiSky – Discover more AICI.

Tensiuni în creștere între turiști și HiSky

Mulțimea de reproșuri se adună pe pagina de Facebook HiSky. Iată două dintre comentariile semnificative:

“Ne aflăm la aeroportul din Monastir (Tunisia) și serviciile oferite de companie sunt o dezamăgire profundă. Zborul a fost întârziat cu două ore. Aceeași situație s-a repetat și pe 22 iunie la plecarea din București. Cine va compensa aceste inconveniențe? Cine plătește prețul pentru toate acestea? Nu recomand HiSky nimănui! Touroperatorii vă angajează pentru a strica vacanțele noastre? Să vă asumați consecințele alături de acești parteneri! Sunteți o rușine!”>.

“Cu o asemenea companie, nu îmi doresc să mai zburați NICIODATĂ. După o întârziere de aproape 12 ore (de la Antalya către București), un angajat de la relații cu clienții mi-a spus că nu oferă detalii despre zbor; m-a trimis să iau legătura cu agenția de turism de la care am cumpărat biletele, deși întârzierea zborului se datorează problemelor tehnice ale aeronavei acestei companii. Cum de s-a transformat agenția de turism în responsabilă de reparații aeronautice?”

De la Aeroportul Brașov, HiSky operează o cursă charter săptămânală către Antalya.

Articolul Tensiuni crescute între turiști și HiSky a fost publicat inițial pe Prox.ro.

TAGS:

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

General