Monday, July 22, 2024
HomeActualitateMulți ieșeni, revoltați de amânarea zborului din Zakynthos spre Iași

Mulți ieșeni, revoltați de amânarea zborului din Zakynthos spre Iași

Mulți ieșeni, revoltați de amânarea zborului din Zakynthos spre Iași

Mai mulți călători din Iași au fost extrem de nemulțumiți după ce zborul lor din Zakynthos a fost amânat de mai multe ori, provocând întârzieri considerabile până când au ajuns, în cele din urmă, la destinație. Unul dintre acești călători, Roxana Ruja, avocat de profesie, a fost nevoită să aștepte ore întregi la aeroportul din Zakynthos înainte de plecarea spre Iași. Zborul planificat pentru data de 4 iulie, operat de compania aeriană HiSky, a suferit numeroase modificări care au creat confuzie și disconfort printre pasageri.

La început, ca urmare a unei schimbări neașteptate, pasagerii au fost anunțați că plecarea din Zakynthos va fi cu 12 ore mai târziu, pe 5 iulie, ora 00:20, spre deosebire de ora și data inițiale de pe biletul de avion (4 iulie, ora 11:55). Apoi, situația a devenit și mai complicată odată ce modificările de program au început să se afișeze pe tabloul de zbor al aeroportului, potrivit informațiilor furnizate de Ziarul de Iași.

”Ne aflăm în Zakynthos și ar fi trebuit să decolăm spre Iași astăzi la 11:55, zborul fiind operat de HiSky. Tour-operatorii responsabili cu charterul sunt Karpaten și Dertour. În urma unei modificări, ora plecării a fost reprogramată pentru 00:20 pe 5 iulie, de la 11:55 pe 4 iulie așa cum era menționat pe bilete. Deci, inițial, estimativ, ne-au informat că vom pleca cu peste 12 ore mai târziu. Apoi, dimineața ni s-a spus că decizia când să ajungem la aeroport a fost lăsată pe seama noastră. Deși mesajul oficial preciza că decolăm după 12 ore, compania aeriană nu a asigurat transferul către aeroport. Astfel, dacă nu apelam la un taxi dimineața, chiar dacă știam că avem un zbor programat peste 12 ore, riscam să pierdem avionul fără a fi anunțați telefonic, iar informațiile erau disponibile doar în aeroport. Am sosit la aeroportul din Zakynthos în jurul orei 10:45 dimineața, pentru ca ulterior să descoperim că orele de decolare au fost din nou și din nou modificate”, a relatat pasagera afectată.

Întreaga situație a generat frustrare și confuzie printre călători, care au simțit că nu li s-a acordat atenția cuvenită și că nu li s-a oferit suficientă claritate cu privire la programul zborului. Aceste neclarități au condus nu doar la pierderi de timp și bani, ci și la un nivel ridicat de stres și agitație printre pasagerii implicați.

După cum a surprins și o echipă de reporteri, situația a avut un impact semnificativ asupra părților implicate, care au fost nevoite să își reorganizeze complet planurile de călătorie într-un mod care nu a fost prevăzut inițial. În plus, lipsa comunicării clare și a gestionării corespunzătoare a acestei situații neașteptate a ridicat semne de întrebare cu privire la profesionalismul și fiabilitatea companiei aeriene implicate.

Acestea fiind zise, călătorii implicați în această experiență neplăcută din Zakynthos și-au exprimat dezamăgirea și frustrarea în legătură cu modul în care compania aeriană a gestionat situația, evidențiind deficiențele în ceea ce privește transparența și comunicarea eficientă cu clienții săi. Se așteaptă ca aceste aspecte să fie abordate în mod corespunzător pentru a evita repetarea unor astfel de neplăceri în viitor.

Așadar, incidentul din Zakynthos care a condus la amânarea repetată a zborului către Iași a stârnit un val de nemulțumire și controverse în rândul călătorilor afectați, lăsând în urmă întrebări legate de calitatea serviciilor oferite și de responsabilitatea companiilor aeriene în astfel de circumstanțe neașteptate.

TAGS: Iași, Zakynthos, amânare zbor, HiSky, nemulțumire călători, întârziere

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

General