Adda Revelează Metode Excepționale de Învățare cu Fiul Spre Cazarea Profesorilor
Pentru o mamă pasionată dar lipsită de științe, cum este Adda, a face temele cu copilul devine o misiune neconvențională și amuzantă. “Cu tabla înmulțirii pe picioare, printată pe coli”, spune ea zâmbind, deși chiar nici aceste metode rudimentare nu pot ascunde dificultatea sa cu matematica. “Pentru că nu o știu, adică o știu puțin, dar o știu prost”, repetă ea într-un zâmbet forțat.
În timp ce încercă să ajute fiul să învețe, Adda își amintește de profesorii ei de matematică din perioada liceală, care nu au reușit să o convince că 8 este un număr magic. “Dacă ar vedea doamna mea dirigintă, din clasele 5-8, profesoară de matematică, cum încerc să-l ajut pe Alex la teme, ar rade tare!”, exclamă ea cu zâmbet frânghios. “Săracă a încercat să mă învețe cât de mult a putut, dar nu s-a prins niciodată de mine.”
Desigur, Adda nu se lasă descurajată și continuă să încerce, chiar dacă metodele ei sunt mai proaste decât o mașină vechi cu cătun. “Eu mi-am dat toată silința, pe cuvânt de cercetaș! Mai mult de 8 nu am luat la Capacitate”, se amusează ea, ignorând faptul că aceasta poate fi interpretată ca lipsă de interes sau capacitate. “Și tot ce-am priceput greu, am uitat repede!”
În sfârșit, Adda face o declarație care împiedică orice discuție: “H tag fac ce pot și acum. Măcar ne distrăm!”, zâmbește ea, fără a lua în considerare ideea că distractia poate fi un substitut nefast pentru educație. Totodată, articolul nuanțează că metodele ei de învățare pot fi interpretate ca lipsit de seriozitate, sugerând posibile consecințe negative pentru desvoltarea academică a copilului.