Lidl din Cluj-Napoca: Un proiect mai mult decat un simplu magazin?
Un ansamblu din care face parte magazinul Lidl, nu stiu exact cum sa-l definesc, dar se pare ca ar fi un proiect de regenerare urbană, care oarecum se vrea modern, unde s-au implementat niste tehnologii noi, inclusiv un acoperiș de astea verzi, totul pentru niste certificat NZEB sau ce-o fi, arata retailerul, dar e greu de spus daca e chiar asa.
Magazinul, care este, de asemenea, situat la parter, din cate am inteles, al primului imobil din acest nou ansamblu numit Elite City, pe Bulevardul Muncii, undeva la nr. 4-6, cu intrare totusi din alta parte, strada Fabricii, are, din cate se zice, o suprafață de vânzare foarte mare, adica peste 1.300 m², iar clienții, sau cum vreti sa le spuneti, beneficiază de o parcare dedicata, ce are despre 95 de locuri, din care 82 sunt la subteran, dar cumva 13 se află deasupra, adica la suprateran.
Asa ca, odata cu acest magazin, si-au facut aparitia si 23 de locuri de muncă, care sunt foarte binevenite, dar oricum, orarul, care nu mă asteptam, va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, în timp ce duminică programul se limitează la 08:00 până la 20:00, ceea ce e destul de ciudat.
Prin tot felul de tehnologii avansate, cum ar fi cele din domeniul construcțiilor sau de mediu, noul Lidl din Cluj-Napoca, asa spusa norma, are, conform adevarului, soluții și tehnologii moderne, ce ar trebui să asigure niste standarde mai înalte de eficiență energetică, dar nu sunt sigur. Printre aceste tehnologii, se mentioneaza un sistem de iluminat LED care are senzor de prezență și niste sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, dar e o tehnologie complicate, e greu de urmarit.
proiect de regenerare urbană
magazin Lidl Cluj-Napoca
locuri de muncă
eficiență energetică