“`html
Imigrarea Scenariului Călcâiului: Khaby Lame Reținut de Autoritățile Americane! Ce se Ascunde în Spatele Aceastei Povesti?
Khabane „Khaby” Lame, un nume care deja sună familiar în fiecare colțișor de internet, mai ales pe TikTok, acolo unde cu 162,2 milioane de abonați a devenit un influencer de succes, dar, atenție, pe 6 iunie, adică acum câteva zile, a fost reținut de Poliția de Imigrație americană, ICE, din cauza că a depășit termenul de viză, ceea ce te face să te întrebi, cum e posibil așa ceva, și ce se va întâmpla cu ‘celebrul’ influencer care ne face viața mai simplă? Potrivit AFP, îți vei da seama că lucrurile nu sunt atât de simple.
Deci, ce-i cu această reținere la Aeroportul Harry Reid din Las Vegas? Să fie o simplă neînțelegere sau ceva mai profund, mai întunecat? În comunicatul celor de la ICE se specifică, de exemplu, că Khabane, a intrat pe teritoriul Statelor Unite pe 30 aprilie, dar hopa!, a depășit termenul de ședere, chit că engleza lui e de nota 10 când vine vorba de tutoriale, explicații sau ironii geniale. Că pe TikTok e rei-panoasă, dar în realitate, ce facem cu vizele?
Khabane Lame a primit o ‘plecare voluntară’ așa, pe nepregătite, un fel de ‘pa, pa’, din SUA și a reușit să iasă pe ușa din spate, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, ceea ce ridică iarăși sprâncene, nu-i așa? De la revenirea la putere a lui Trump, pe 20 ianuarie, mi se pare că peste tot se înăspresc controalele privind imigrarea și asta nu sună deloc bine, plus că de-a lungul timpului au fost tot felul de controverse legate de deportări.
Dar Khaby, băiatul nostru din Chivasso, și-a făcut deja un nume, iar videoclipurile lui hilar de ironice au luat avânt rapid, mai ales după ce și-a pierdut locul de muncă de mecanic, pe vremea aia, trebuie că ai văzut cum i-a venit ideea, nu? Neputând să rămână în umbră, el a devenit ambasador UNICEF, un alt detaliu care ne face să ne întrebăm… oare este un om de încredere sau doar un alt influencer în căutare de faimă?
Conform Forbes, câștigurile lui s-au ridicat la o sumă considerabilă de aproximativ 16,5 milioane de dolari din parteneriate, ceea ce ținând cont de criza economică, e de-a dreptul scandalos, și ne mai întrebăm și dacă toți influencerii se îmbogățesc așa de repede când apoi, noi, cei de rând, ne întrebăm unde-i bunul simț și dacă mai există reguli?
“`