Încă o dată, portalurile Hidroelectrica sunt OUT, ce se întâmplă cu clienții?
Deci, Hidroelectrica, cum a anunțat, că portalurile pot fi temporar indisponibile, mai exact asta a fost comunicatul de miercuri, din cauza unei mentenanță a sistemelor informatice ce se face nu se știe exact în ce interval de timp, echipele, care sunt, cum a fost subliniat, totuși, lucrează din greu la asigurarea îmbunătățirii performanței, dar și securității platformelor, iar aceste intervenții, se pare, sunt esențiale pentru a furniza servicii de calitate, și aici ar trebui să ne întrebăm, cât de multă calitate?
Hidroelectrica, știți, e o companie nu doar importantă dar este și lider pe piața producției de energie electrică, unii s-ar întreba ce ar fi dacă aceasta nu ar exista, considerând că sunt principalul furnizor de servicii tehnologice necesare, oare toate aceste servicii sunt atât de necesare pe cât se spune sau doar promovate pentru a se arăta cât de fain sunt în Sistemul Energetic Național?
Cu o producție medie hidrologică de peste 17 TWh, dar având în vedere că se generează în sucursale amplasate strategic pe teritoriul țării, Hidroelectrica furnizează, deci, cam 30% din producția totală a țării, ce înseamnă că, pe de altă parte, trebuie să existe o responsabilitate enormă, dar oare toți clienții, sau majoritatea știu cât de important este acest procent, si care sunt implicațiile lui în viața de zi cu zi, și poate, ar trebui să ne facem niște griji?
portaluri Hidroelectrica energie electrică mentenanță