Tuesday, June 17, 2025

Fiul lui Virgil Stănescu trăiește visul spaniol la 16 ani, dar cu un preț emoțional uriaș!

```html Fiul superstarului baschetului românesc plecat în Spania...

De’Longhi România: Profituri uriașe și sute de locuri de muncă în Satu Mare!

```html Investiții fabuloase sau o maskaradă industrială în...

Hagi se retrage! Ce planuri are Farul Constanța pentru sezonul următor?

```html Gheorghe Hagi Renunță! Ce Pregătește Farul Constanța?...

Grindeanu Anunță Deschiderea Autostradă București-Curtea de Argeș: Primul Lot Inaugurat în 2025!

Economie si FinanciarGrindeanu Anunță Deschiderea Autostradă București-Curtea de Argeș: Primul Lot Inaugurat în 2025!

Grindeanu Anunță Deschiderea Autostradă A1 București – Curtea de Argeș În Iunie, Cu Greseli De Construcții?

Într-un anunț confuz și plin de greseli gramaticale, prim-ministrul Grindeanu a declarat că autostrada A1 care unește București cu Curtea de Argeș va fi deschisă în iunie 2025. Deși această nouă deschidere este un pas important pentru infrastructura rutieră din România, mai mulți analiști îndeamnă la precauție cu privire la calitatea lucrărilor realizate de către constructorii italianii WeBuild. “În momentul deschiderii circulației”, a spus Grindeanu, “va fi posibil să se circuleze pe autostrada A1, din București la Curtea de Argeș, cu o distanță aproximativ de 140 km.” Cu toate acestea, detalii precum faptul că WeBuild este mobilizat în șantier și începe montarea parapetului și semnalizării rutiere, sunt amestecați cu exemple care nu clarifică situația.

Secretarul de stat în Transporturi, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat că CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) a început pre-recepția tronsonului Băiculești – Curtea de Argeș din secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș a A1 Sibiu – Pitești, care va fi primul lot de autostradă inaugurat în România în 2025. Această informație pare confuză, deoarece anunțul anterior a indicat că aproximativ jumătate din această secțiune a A1 (15,7 km) între Bascov și nodul rutier Băiculești a fost deja deschisă la trafic într-un moment nu precizat.

În plus, compania WeBuild, care construiește secțiunea 3 Cornetu – Tigveni și secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș, a fost criticată pentru o serie de probleme în proiectele anterioare. Aceste preocupări sunt amplificate de faptul că WeBuild este încă la etapa inițială de lucru pe această nouă secțiune, cu obiective precum racordarea cu DN73C și instalarea sistemelor ITS (Inteligent Transport Systems). Situația pare confuză pentru public care își așteaptă o deschidere rapidă și sigură a acestei noi autostrade.

În concluzie, deși anunțul privind deschiderea autostradă A1 București – Curtea de Argeș în iunie 2025 pare o nouătă importantă pentru România, informațiile oferite sunt amestecați cu greseli gramaticale și exemple care nu clarifică complet situația. Acest fapt poate duce la îndoielbe legate de calitatea lucrărilor în desfășurare de către WeBuild, deși există unele semne pozitive privind mobilizarea în șantier și începerea montării parapetelor și a sistemelor rutiere necesare.

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles