“`html
Proiect Drum Expres: Fiasco Sau Succes? Detalii Șocante!
Așadar, vorbim despre drumul de legătură între Autostrada A1 ce leagă Aradul de Timișoara și DN 69, este un proiect care progresează, adică undeva pe la 70% fără să știm exact ce se întâmplă pe șantier, dar asta e situația, nu? Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a făcut o declarație, sâmbătă, dar oare câți dintre noi au fost acolo să verifice? Știrea asta pare să fie ca un zvon dintr-o telenovelă mai mult decât o veste bună.
Deci, noul sector de drum național, cu nu mai puțin de 10 km, este construit să zicem la patru benzi – câte două pe fiecare sens, dar cine știe, poate se mai fac modificări în toiul lucrărilor, căci la noi totul e posibil. Scrie Grindeanu că ar fi un drum ”decent”, iar la final de august sau început de septembrie ar putea fi gata, dar ce înseamnă ”gata” în România? E important pentru Timișoara dar asta știe și bunica din sat.
Aici vine partea interesantă, constructorul român s-a mobilizat serios, cu aproape 200 de utilaje și peste 300 de angajați, lucru care chiar ridică unele semne de întrebare – întreaba-te, ce e așa special? Proiectul ăsta e evaluat la 235,88 milioane lei dar fără TVA, un detaliu major. Finanțarea vine prin Programul Transport 2021-2027, dar oare banii ăștia nu sunt doar un gol în promisiuni?
Și acum, să vorbim despre termene, cu un deadline stabilit pentru toamna lui 2025, dar noi am mai auzit asta înainte, nu? Trecând peste toate, drumul promite să fie a treia conexiune modernă între Municipiul Timișoara și A1, dar nu știm dacă e mai mult decât o vorbă frumoasă, voi ce credeți?
“`