Tuesday, April 16, 2024
HomeSportDana Budeanu critica vedetele pentru operațiile estetice la decolteu

Dana Budeanu critica vedetele pentru operațiile estetice la decolteu

Recent, Dana Budeanu a lansat critici dure la adresa vedetelor care își modifica decolteul prin intermediul operațiilor estetice. Atât Adelina Pestrițu, cât și Bianca Drăgușanu au fost ținta ironiilor sale, ea considerând că alegerea lor de a-și micșora zona este o decizie nepotrivită.

Opiniile intransigente ale Danei Budeanu

Într-o intervenție televizată, Dana Budeanu a pus sub semnul întrebării faptul că multe vedete aleg același doctor pentru operațiile la decolteu. Ea a afirmat că acest lucru ar putea semnifica ceva și a pus la îndoială sănătatea unei persoane care poartă aceleași implanturi mamare timp de 20 de ani. De asemenea, a considerat că aceste operații sunt doar o modalitate de a genera știri și de a menține vedetele în prim-plan.

Dana Budeanu a ironizat, de asemenea, faptul că vedetele trebuie să inventeze tot timpul ceva pentru a atrage atenția și a rămâne în ochii publicului. Ea a subliniat că moda nu ar trebui să dicteze deciziile referitoare la modificările corporale și că este important să se accepte evoluția medicinei estetice. Totuși, ea a mărturisit că nu ar fi dispusă să apeleze la intervenții chirurgicale legate de față, deoarece ar fi reticentă în fața acestui tip de intervenții.

Dana Budeanu a renunțat la silicoane

Chiar dacă a fost o perioadă în care și Dana Budeanu a apelat la silicoane, ea nu s-a simțit în largul ei cu aceste modificări la nivelul decolteului. Astfel, cu ani în urmă, ea a decis să îndepărteze implanturile mamare și să facă o reconstrucție a sânului. Aceasta colaborat cu faimosul estetician Constantin Stan, soțul Andreei Berecleanu, pentru a-și atinge obiectivele.

Deși a avut inițial unele temeri, Dana Budeanu a declarat că este foarte mulțumită de rezultatul intervenției și a transmis un sfat celor care doresc să apeleze la astfel de proceduri: să nu facă rabat la bani și la specialiști, ci să opteze pentru profesionalism și experiență. Aceasta subliniază că evoluția medicinei estetice ar trebui acceptată și că modificările corporale ar trebui considerate naturale și personale.

Dana Budeanu
Dana Budeanu pozează în ipostaze incendiare pe Instagram / Foto: Instagram Dana Budeanu

Pe lângă activismul său împotriva operațiilor estetice, Dana Budeanu a obținut recunoaștere și pentru rolul său de influencer pe rețelele de socializare, mai ales pe platforma Instagram. Ea a postat recent imagini provocatoare, în care reușește să sublinieze rezultatul reușit al reconstrucției sânului pe care a efectuat-o cu câțiva ani în urmă. Aceste imagini au stârnit un val de reacții și au consolidat poziția ei în mediul online.

De-a lungul timpului, Dana Budeanu a pledat pentru primirea și acceptarea propriei naturaleți. Ea a militat împotriva utilizării acidului hialuronic, botoxului și implanturilor mamare exagerate, susținând că o femeie ar trebui să se mândrească cu trăsăturile cu care a fost înzestrată de la naștere. Astfel, ea promovează un machiaj discret, menit să evidențieze frumusețea naturală.

Tag-uri:

TAGS: Dana Budeanu, Bianca Drăgușanu, Adelina Pestrițu, operații estetice, silicoane, modificări corporale, naturalețe, implanturi mamare, medicina estetică