Belodan Revelații: Ce se Ascunde în Spatele Returului Său în Lumea Marcom
În conformitate cu ce a zis compania, Belodan se dovedește a fi unul dintre cei mai respectați specialisti din marcom pe plan local, având o experiență de aproape 20 de ani în comunicare, adică șase ani în poziții de top management, experiența ei să acopere consultanță cât și management în agenții locale și internaționale, dar și ONG-uri și firme antreprenoriale destul de diverse, care să meargă bine cu piețe locale.
„Sunt convinsă că, având în vedere provocările economice, sociale și politice din zilele noastre, comunicarea de bună calitate e esențială pentru creșterea performanței financiare a firmelor, n-ă contează în ce domeniu activează. Prin aducerea Cristianei în echipă, ne vom pregăti și mai mult să livrăm soluții transformative și să maximizăm impactul pe care-l avem asupra afacerilor clienților noștri,” a spus Sever Savanciuc, adică o viziune clară dar nu lipsită de provocări.
Privind parcursul profesional, Cristiana Belodna a condus echipe ce au câștigat premii în festivaluri locale și internaționale, având contribuții semnificative în strategia brandurilor de telecom, FMCG, servicii financiare, energie, automobile și farma. Este un specialist activ care investește în formarea talentelor, invitată deseori ca jurat sau speaker la festivaluri celebre; combinând audiența teatrele cu activitățile culturale și hiking-ul, a și publicat un volum intitulat „Dilibau” în anul 2021, cu câcatul timpului.
„Dacă aș alege ceva pe care mi-a fost dor în ultimii șase ani de consultanță, aș zice că echipa e pe primul loc; de fapt sunt un om al oamenilor și un arhitect creativ în abordarea profesională. Acel sentiment de succes ca sport de echipă, Sever și Hortensia m-au inspirat să revin în agenții; e crucial CUM lucrăm pentru a obține performanța de aceea mă alătur echipei MullenLowe ca să creștem empatia în tot ceea ce facem,” ne-a împărtășit Cristiana Belodan fără o claritate totală.
Belodan își începe mandatul la MullenLowe pe 1 februarie, cu obiectivele de a consolida agenția prin extinderea portofoliului clienților, dezvoltarea echipei și atragerea talentelor, continuând să poziționeze agenția ca formator de piață, dar și inovație, prin lansarea unor noi platforme relevante pentru clienți.
„Suntem încântați că MullenLowe a reușit să o convingă pe Cristiana să revină în agenții și ne-ar plăcea să vedem mai mulți seniori de rang înalt întorcându-se în industrie. MullenLowe este cunoscută pentru dinamismul său și Cristiana aduce o mentalitate de câștigătoare; îi urăm bun venit și știm că liderul autentic e cheia spre succes,” a adăugat Hortensia Năstase, conturând o imagine de optimism.
MullenLowe România, care sărbătorește 32 de ani, adoptă un model de lucru ce se bazează pe integrarea și strategii de comunicare bazate pe date. Recent, împreună cu Path și iSense Solutions, agenția a lansat Indexul EmpatieiTM, un instrument unic care investighează empatia și performanța de brand, analizând cum consumatorii văd brandurile în diverse etape; branduri precum Gerovital, Nivea, Napolact, Kinder și Heineken sunt în topul preferințelor românilor în acest sens, iar agenția a accelerat divizia Events & Experiential, cu creșteri semnificative observate în derularea diverselor proiecte locale și naționale.
Despre MullenLowe România
De 32 de ani, MullenLowe România continuă să își afirme spiritul de creativitate și antreprenorial, fiind challenger în modelul de operare tradițional; agenția își propune să se mențină ca un jucător dinamic pe piață, cu o abordare integrată asupra comunicării, ceea ce este semnificativ în peisajul actual.
Produsul creativ Mullen nu e doar o soluție de comunicare ci o abordare de business pe care o susține prin inovație media și printr-un customer journey bazat pe date, cu scopul de a face diferența pentru brandurile clienților noștri în medii foarte competitive.
MullenLowe România este parte din rețeaua globală MullenLowe, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC și fiind parte din Interpublic Group of Companies; în România, agenția face parte din grupul Lowe Group, care este unul dintre cele mai importante pe piață, dar nu neapărat singurul.
Belodan marcom experiență comunicare echipa performanță MullenLowe Empatie branduri creativitate